fbpx

IMPORTANTA MARKETINGULUI PRIN EMAIL

Accesări: 2007

Importanța marketingului prin e-mail pentru întreprinderile mici nu este întotdeauna foarte clară. Marketingul prin e-mail este utilizat de multe organizații pentru a-și dezvolta afacerile și pentru a-și spori veniturile. Dacă sunteți indeciși în privința acestui tip de promovare, noi vă ajutăm îl abordați și să începeți. În continuare vă prezentăm cinci beneficii fundamentale ale marketingului prin e-mail, cu un impact mare asupra activității afacerilor și intreprinderilor mici.

1.Contactarea publicului potrivit
Pentru întreprinderile mici, acest aspect este considerat a fi unul dintre cele mai mari beneficii ale marketingului prin e-mail. El vă permite să vă atingeți publicul țintă oriunde s-ar afla. Oamenii au devenit mai predispuși ca niciodata să ignore panourile, materialele promoționale, să recicleze materialele tipărite și să treacă rapid printre reclame.
De altfel, cercetarile au aratat ca oamenii isi petrec 30 % din timp la locul de muncă și 50 % din timp muncind de acasă sau/și verificând e-mail-uri. Este destul de mult timp petrecut în inbox, nu credeți ? Software-ul de marketing prin e-mail poate fi utilizat pentru a vă asigura că e-mailul ajunge la persoanele targetate și că într-un final, este deschis.
Aceasta nu înseamnă că ar trebui să trimiteți e-mailuri grămadă, în fiecare zi, ci doar că ar trebui să trimiteți e-mailuri inovatoare, eficiente și creative, deoarece grupul dvs. țintă, rețeaua de clienți, dorește să aibă noutăți de la voi, vrea să știe ce faceți. În acest fel, software-ul de marketing prin e-mail este un mod foarte bun prin care întreprinderile mici pot ajunge cu ușurință la publicul lor.

2. Monitorizare în timp util și urmărirea indicatorilor
Ar fi perfect să știi ce funcționează, ce are impact, ce merge. Puteți continua să vă bazați pe succesul anterior ca să aveți o idee clară. Însă la fel de esențial este să recunoaști unde se poate îmbunătăți activitatea. Deși este mai ușor să vă concentrați pe rezultatele pozitive și să urmați acea cale, recunoașterea ariilor în care este indicat să efectuați ajustări vă vor ajuta mult mai bine să vă promovați produsele și serviciile. Prin software-ul de email marketing, devine ușor de extras aceste date prin urmărirea ratelor de conversie și de click-through.
Când observați un e-mail cu o rată de click-through mare, utilizați acest lucru ca bază pentru trimiterea unor mesaje ulterioare. De exemplu, dacă observați că un e-mail cu o imagine funcționează foarte bine, utilizați o imagine convingătoare în următorul e-mail. Deși sperăm la vești bune tot timpul, este esențial să fim conștienți că nu fiecare e-mail va fi un succes compleșitor. Nu vă faceți probleme, e în regulă. Asigurați-vă că aveți acțiuni clare, pregătite, că link-urile funcționează perfect, iar conținutul promovat este interesant pentru clienți.

3. O informare consecventă cu sine, cu mesajul și cu strategia precum și o conștientizare sporită
Pentru afacerile mai mici, a rămâne în topul reprezentărilor clienților când se gîndesc la un anumit produs și impulsul de a se gândi imediat la voi prin asociere cu produsele căutate, nu este întotdeauna unul dintre beneficiile asigurate ale promovării prin e-mail, dar este totuși un beneficiu foarte mare când reușește. Marketingul prin e-mail este o modalitate ușoară de a păstra legătura cu rețeaua dvs.de clienți. Consecvența în informare se reflectă mai clar în oameni, iar ei se vor gândi imediat la ofertele dvs. atunci când au nevoie de serviciile pe care le prestați. Dacă trimiteți  rețelei de clienți, un email o dată sau poate de două ori pe an și vă promovați afacerea o singură dată, veți vedea probabil un angajament foarte scăzut din partea lor, impactul rămâne mic. Nu prea mai rămâne în memorie nimic relevant pentru ei, relevanța rămâne doar pentru voi.

4. O metodă rentabilă
Pentru întreprinderile mici, unul dintre beneficiile marketingului prin e-mail este accesibilitatea, probabilitatea de a vi-l permite. S-a dovedit că ROI (Return of Investment) prin intermediul marketingul e-mail s-a îmbunătățit de la an la an. Un studiu realizat în 2016 de către un evaluator de campanii a constatat faptul că fiecare dolar investit în email marketing a reprezentat o rată a ROI de 40 de dolari. Deci, pentru întreprinderile mici cu un buget restrâns, cea mai mare parte a banilor contorizați înseamnă clar utilizarea de email marketing.

5. Apeluri eficiente la acțiune CALL-TO-ACTION
Ați observat vreodată o reclamă din care până la sfârșitul acesteia nu rămâneți cu nimic ? Nu vă puteți aminti ce a fost în reclamă, ca să nu mai vorbim de compania care vinde produsul promovat? Poate că reclama v-a făcut să râdeți, dar dacă treceți mai departe fără a merge la un site web sau fără să observați și să angrenați măsuri active ulterioare înseamnă că reclama nu a a avut niciun rezultat. Cu un apel activ la acțiune, puteți contribui la activarea mai rapidă a vânzărilor. Ca urmare a solicitării de a  „trimite e-mail astăzi” sau „sună acum”, clienții nu mai sunt nevoiți să ghicească ce trebuie făcut în continuare, ci e clar ce vor face. Această modalitate de activare a lor, ajută la menținerea concentrării acestora în aria promovată de voi și la direcționarea atenției lor către afacerea pe care o promovați.

Îmbunătățiți strategia de email marketing
În concluzie, este posibil ca, pentru afacerile/companiile mai mici, valoarea marketingului prin e-mail să nu fie întotdeauna atât de evidentă, există însă multe, multe câștiguri. O strategie bună de marketing prin e-mail vă poate aduce beneficii în găsirea unor clienți noi, în atragerea și motivarea lor să acționeze și vă mai ajută și să rămâneți în permanență în contact cu ei, toate acestea în timp ce bugetul pe care îl cheltuiți rămâne clar în limite super rezonabile.

Despre GDPR vom vorbi in articolul urmator.

Succes !

Tipărire