Alegerea fontului web face o diferență uriașă, în special atunci când este utilizată pentru marketing digital pe web și în e-mail și design vizual. Fontul dumneavoastra poate susține o anumită temă, poate contribui la sentimentul general și la personalitatea unei piese, unui mesaj sau vă poate crea sau distruge în mod serios toata munca.
Astăzi vorbim despre selectarea fontului în ceea ce privește marketingul prin e-mail. Atunci când alegeți fontul pe care îl utilizați în campaniile de e-mail ale mărcii dumneavoastra, trebuie luate în considerare câteva lucruri.
Este cu adevărat atât de important fontul?
Ummmm ... DAAAA!. Fonturile vin în toate tipurile de stiluri și dimensiuni diferite, iar modul în care sunt afișate literele între clienții de e-mail - inclusiv forma și spațiul - pot avea un impact asupra cititorului. De exemplu, aruncați o privire la câteva exemple furnizate de e-mailuri cu adevărat bune.
Tipul pe care îl alegeți are o personalitate și transmite un mesaj propriu. Așadar, atunci când lucrurile arată puțin nearticulate sau pur și simplu nu se aliniază cu mesajul și imaginea generală a mărcii, potențialii dumneavoastra clienti vor observa.
Mai rău, totuși, când fontul este oprit, cititorii și înțelegerea lor asupra textului vor esua, de asemenea. Destinatarii se pot distra cu ușurință, utilizarea unui font web distractiv și jucăuș într-un e-mail profesionist cu un mesaj serios. Pe de altă parte, un font web care se aliniază cu mesajul și imaginea dumneavoastra de marcă poate ajuta la menținerea atenției destinatarilor, îmbunătățind ratele de click per ansamblu.
Alegerea fontului ddumneavoastra: lucruri la care să vă gândiți.
Înainte de a selecta fontul de e-mail, există câteva întrebări la care ar trebui să răspundeți mai întâi:
Ce fel de mesaj doriți să trimiteți? E-mailul este despre ceva distractiv și interesant? Sau are un ton mai formal, mai greu? Toate acestea ar trebui să joace în alegerea fontului.
Vei folosi același font pe tot parcursul? Cauti uniformitate sau sa scuturi putin lucrurile? Rețineți, totuși, că cele mai bune practici spun că ar trebui să evitați utilizarea a mai mult de două fonturi. Expertii au subliniat că asocierea unui font decorativ cu un font mai simplu poate fi o modalitate bună de a susține personalitatea mărcii. Dar amintiți-vă, nu mai suntem copii care se joacă într-un procesor de text - este important să nu depasiti linia fina.
Să îndrăznești sau să nu îndrăznești? Utilizarea anumitor cuvinte poate schimba modul în care se afișează un font și poate avea un impact general asupra mesajului și înțelegerii.
Ce culoare vei folosi? Este important să ne gândim la lucruri precum culoarea de fundal, pentru a ne asigura că cititorii nu vor avea probleme. De asemenea, rețineți brandingul și culorile companiei dumneavoastra, în special cu semnăturile prin e-mail.
Vor fi e-mailuri HTML sau text simplu? HTML vă permite să includeți hyperlinkuri, fonturi personalizate și alte elemente de design și vizuale și sunt de obicei cele mai bune pentru susținerea campaniilor de marketing și încurajarea click-urilor.
Este lizibil? Adică, acesta este intreaga orientare in realizarea lui, nu? Nu uitați să luați în considerare lucruri precum forma literelor (anumite litere pot fi confundate cu ușurință cu altele în litere cursive, mai înflorite) și spațierea, în special în design. De asemenea, este important să vă gândiți la modul în care lucrurile vor fi afișate pe ecrane de dimensiuni diferite, în special pe dispozitivele mobile.
FONTURI BUNE
Acestea fiind spuse, există câteva familii de tipuri de caractere care s-au dovedit sigure pe web, ușor de citit pentru copierea corpului e-mailului și unele dintre cele mai bune fonturi multiplatforma.
Times New Roman [un favorit pentru eseuri de facultate]
Georgia
Rockwell
Aceste fonturi sunt adesea folosite în tipărire, deoarece sunt mai ușor de citit că alte fonturi mai îndrăgite - pariez pe orice, cartea ta preferată este scrisă în Times. Scriitorii care caută ceva clar, dar și mai formal și de afaceri ar trebui să utilizeze fonturi Serif.
Sans-serif include caractere fără linii sau cozi. Puteți să le recunoașteți ca font implicit pentru e-mail. LANDXPRESS folosește Sans-serif pentru multe dintre e-mailuri și semnăturile de e-mail, deoarece acestea sunt unele dintre cele mai sigure fonturi web.
Această familie de fonturi acceptă un ton mai casual și include:
Arial
Calibri
Verdana
Acestea sunt adesea opțiuni de top pentru textul corpului e-mailului, deoarece sunt clare, spațiate uniform și ușor de citit pe aproape orice dimensiune a ecranului.
Fonturi RELE
Anumite tipuri de caractere - cu excepția cazului în care doriți să vă simțiți nebun, (de exemplu, sunteți o companie de jucării sau ceva de genul) - este cel mai bine să stați departe, în special în copia corpului e-mailurilor. Cu toate acestea, în funcție de mesajul pe care îl trimiteți, aceste fonturi pot avea locul lor în anumite părți ale e-mailului dvs., cum ar fi anteturile.
Fonturile handwriting seamnana mult cu cele scrise de mână și multe sunt doar un pic mai clare decât ultima rețetă pe care ați primit-o de la medicul vostru.
Aceasta include fonturi precum:
LOBSTER și Pacifico.
Deși acestea pot oferi o senzație mai amuzantă și chiar mai personală (pentru că arată ca o scriere de mână), potențialii nu vor aprecia că trebuie să forteze ochii pentru a descifra mesajul.
Fonturile decorative sunt de obicei utilizate numai pentru sigle, sloganuri sau titluri, deoarece sunt de obicei mai îndrăznețe și atrag atenția decât alte fonturi.
Aruncati o privire:
Dacă ați decis să amestecați fonturi în e-mail, puteți lua în considerare un font decorativ mai robust pentru titlu, asociat cu un font mai standard și mai clar pentru textul corpului. Atunci când sunt folosite cu moderație și în mod specific la scară largă, scripturile și fonturile decorative de acest gen pot furniza o anumită dispoziție sau emoție de la cititori. Cu toate acestea, aceste fonturi trebuie să fie suficient de mari pentru a fi citite și trebuie folosite doar moderat.
FONTURI URATE: Evitați cu orice preț
Bine, am ajuns la partea mea preferată. Acestea sunt fonturi pe care le recunoaștem cu toții, chiar dacă nu după nume. Cu toate acestea, este (aproape) universal de acord că acești băieți răi nu ar trebui să apară în e-mailuri:
Comic Sans: Nuuuu. Doar ... doar oprește-te. Cu excepția cazului în care trimiteți o invitație la petrecerea de ziua copilului dumneavoastra, niciun cititor nu dorește să vadă acest lucru.
Curlz: Trebuie să spun mai multe?
Trajan: S-ar putea să-l recunoașteți din aproape fiecare afiș de film pe care l-ați văzut în ultimii ani (în afară de Avatar, care, haha, a folosit Papyrus). Deoarece acesta este un font disponibil pe scară largă, a devenit un fel de uz general. Practic, putem face mai bine pentru copia dumneavoastra de e-mail.
Papyrus: Specialistii l-au numit pe acesta „regele fonturilor rele”, urmărindu-l cu „părți egale copilărești, kitsch și iritant” și nu cred că aș fi putut să-l descriu mai bine. Google nici măcar nu acceptă acest font (sau Curlz sau Trajan, de altfel) în Gdocs - și asta spune ceva.
Helvetica: Aceasta este mai degrabă preferința mea personală, deoarece am avut la facultate un editor de ziar care era obsedat de acest font și ne-a făcut să ajustăm întregul stil al ziarului nostru pentru că ii plăcea atât de mult. Mai am coșmaruri în care „Totul trebuie să fie în Helvetica !!!” este scandat în fundal. În orice caz, multi experti sunt de acord cu mine aici, menționând că, deși Helvetica este versatilă și foarte vizibilă, a devenit, de asemenea, destul de suprautilizată.
Fontul pe care îl alegeți are un impact mare. Adică, dacă aș scrie tot aceast articol cu acest font enervant, probabil că ai fi încetat să mai citești cu muuuuult timp înainte, nu? Nici măcar nu ai citit asta și nu te învinovățesc.