fbpx

De ce să nu ștergi bounce email-uri din platforma Landxpress.ro

Introducere


În gestionarea campaniilor de email marketing, este esențial să țineți cont de toate aspectele care pot afecta succesul campaniilor de e-mail marketing. Un aspect adesea neglijat, dar deosebit de important, este gestionarea corectă a bounce email-urilor. Platforma Landxpress.ro oferă funcționalități excelente pentru gestionarea campaniilor de email marketing, inclusiv gestionarea bounce email-urilor. În acest articol, vom explora motivele pentru care nu ar trebui să ștergeți bounce email-urile din platforma Landxpress.ro.

Ce sunt bounce email-urile?

Bounce email-urile reprezintă mesajele de email care nu pot fi livrate către destinatari din diverse motive. Aceste motive pot include adrese inexistente, Inbox plin, servere de email temporar indisponibile sau alte probleme tehnice. Există două tipuri principale de bounce email-uri: bounce-uri hard și bounce-uri soft. Bounce-urile hard sunt cauzate de probleme permanente, în timp ce bounce-urile soft sunt cauzate de probleme temporare.

30 de idei pentru a vă îmbunătăți newsletter-ul în 2023

Acestea sunt câteva idei pentru îmbunătățirea newsletter-ul tău. Indiferent dacă eșți la început de drum sau dacă vrei să îți revitalizezi abordarea actuală, aceste sugestii îți vor oferi inspirație. De la personalizare și concentrare pe un anumit subiect, la elemente interactive și oferte exclusive pentru abonați, lista îți prezintă o gama variată de opțiuni pentru a-i atrage și fideliza. Fie că ești în căutarea unui mod de a crea o comunitate mai puternică sau de a oferi conținut valoros, aceste idei îți vor fi cu siguranță de ajutor.

De ce este important să aveți linkuri vizibile pe e-mail?

Știm cat de important este sa realizati un design care sa prezinte prin aspectul modern, minimalist site-ul dumneavoastra pentru a converti vizitatorii în clienți, dar un e-mail poate fi considerat și o pagină de internet. Trebuie să folosiți câteva dintre lucrurile de bază pe care le-ați aplicat pe site-ul dumneavoastra web: folosiți un titlu bun, atrageți atenția, scrieți, dar nu exagerați tot ce doriți să spuneți, asigurați-vă că îndemnul dumneavoastra la acțiune este evidențiat și cu siguranță nu ar trebui, defapt NU trebuie amestecat cu alte elemente.
Ceea ce este, de asemenea, important de reținut: linkurile text fac parte din mesajul dumneavoastra și trebuie să fie vizibile. Dacă doriți ca oamenii să facă click catre aceste adrese URL, oamenii trebuie să le vadă mai întâi. Dacă nu puteți utiliza linkuri colorate, încercați să optimizați fundalul, astfel încât să nu fie alb și să nu vă distragă atenția cititorilor de la textele la care doriți să fie atenți.

Alegerea fontului pentru email


Alegerea fontului web face o diferență uriașă, în special atunci când este utilizată pentru marketing digital pe web și în e-mail și design vizual. Fontul dumneavoastra poate susține o anumită temă, poate contribui la sentimentul general și la personalitatea unei piese, unui mesaj sau vă poate crea sau distruge în mod serios toata munca.

Astăzi vorbim despre selectarea fontului în ceea ce privește marketingul prin e-mail. Atunci când alegeți fontul pe care îl utilizați în campaniile de e-mail ale mărcii dumneavoastra, trebuie luate în considerare câteva lucruri.

Este cu adevărat atât de important fontul?

Zece date statistice care ne demonstrează că marketingul prin email este mai viu ca niciodată!

Ok, ne-am prins ! Poate că ai dreptate. În ziua de azi, metoda de marketing prin email nu este in apele ei, pare ca ar trebui să fie deja în agonie sau chiar moartă.
Odată cu creșterea platformelor de mesagerie, echipa noastră internă nu prea mai utilizează e-mailul. Lucrăm adesea  prin intermediul uneia dintre ele , deoarece este mult mai ușor.
Dar, stai puțin,  problema este de fapt alta: promotorii cred că dacă timpul lor petrecut în interiorul inbox-ului s-a diminuat, tot așa s-a diminuat interesul pentru email a tuturor celorlalți oameni. Neah! Nu e așa! Hai să privim situația în mod rațional. Iată ce ne spune realitatea!  
Se estimează că până la sfârșitul anului 2019 au existat 2,9 miliarde de utilizatori de e-mail. Asta înseamnă atât de mulți oameni încât este vorba de aproape 1/3 din populația lumii!

Utilizare Counter direct in e-mail

Numărătoarea inversă este o acțiune aparent obișnuită și atît de prezentă în mentalul colectiv însă atât de utilă și cu efecte pozitive neașteptate în practica campaniilor, încât nu veți ezita sa o folosiți cu încredere.
Să începem așa: în primul rând “numărătoarea inversă” (în prezentarea noastră cronometrul sau contorul), este foarte utilă celor care doresc să lanseze o campanie de e-mail cu promoții prezente în proiectele pe care le promovează online, în cadrul magazinelor online, ea este de asemenea benefică pe landing page sau pentru crearea propriilor pagini de vânzare.

Cum să implementezi o campanie de content marketing

În lumea marketingului online se întâmplă lucruri noi constant. Sunt foarte multe schimbări pe care motoarele de căutare le operează frecvent, pentru a îmbunătăți rezultatele căutărilor pentru cei care le folosesc, dar și pentru a fi cât mai corect cu proprietarii de site-uri care investesc timp și bani în realizarea site-ului în acord cu specificul activității sale și cu valorile pe care le prezintă, nu doar așa, să fie făcut.

De-a lungul timpului au fost două actualizări foarte importante realizate de Google, cel mai important motor de căutare de pe piață, și cel la care se raportează toate domeniile care își doresc să urmărească liniile de orientare oferite de acesta. Pinguin și Panda nu sunt doar două specii de animale, ci și numele celor mai importante actualizări de algoritm realizate de către Google, care au avut un număr mare de caracteristici modificate, prin care au realiniat toate rezultatele pe care le afișau până în acel moment.

IMPORTANTA MARKETINGULUI PRIN EMAIL

Importanța marketingului prin e-mail pentru întreprinderile mici nu este întotdeauna foarte clară. Marketingul prin e-mail este utilizat de multe organizații pentru a-și dezvolta afacerile și pentru a-și spori veniturile. Dacă sunteți indeciși în privința acestui tip de promovare, noi vă ajutăm îl abordați și să începeți. În continuare vă prezentăm cinci beneficii fundamentale ale marketingului prin e-mail, cu un impact mare asupra activității afacerilor și intreprinderilor mici.

1.Contactarea publicului potrivit
Pentru întreprinderile mici, acest aspect este considerat a fi unul dintre cele mai mari beneficii ale marketingului prin e-mail. El vă permite să vă atingeți publicul țintă oriunde s-ar afla. Oamenii au devenit mai predispuși ca niciodata să ignore panourile, materialele promoționale, să recicleze materialele tipărite și să treacă rapid printre reclame.
De altfel, cercetarile au aratat ca oamenii isi petrec 30 % din timp la locul de muncă și 50 % din timp muncind de acasă sau/și verificând e-mail-uri. Este destul de mult timp petrecut în inbox, nu credeți ? Software-ul de marketing prin e-mail poate fi utilizat pentru a vă asigura că e-mailul ajunge la persoanele targetate și că într-un final, este deschis.
Aceasta nu înseamnă că ar trebui să trimiteți e-mailuri grămadă, în fiecare zi, ci doar că ar trebui să trimiteți e-mailuri inovatoare, eficiente și creative, deoarece grupul dvs. țintă, rețeaua de clienți, dorește să aibă noutăți de la voi, vrea să știe ce faceți. În acest fel, software-ul de marketing prin e-mail este un mod foarte bun prin care întreprinderile mici pot ajunge cu ușurință la publicul lor.

CUM SE EVITĂ FILTRELE DE SPAM?

Fiecare profesionist de marketing online care începe o noua campanie, așteaptă o mare rata de deschidere a mesajelor de catre recipienti, așteaptă răspunsuri foarte bune precum și rate mari de conversie. Cu toate acestea, nu de putine ori, marcarea mesajelor ca fiind spam are castig de cauză. Asta se întâmplă din două motive – unul ar fi, problemele de filtrare a mesajelor spam ESP iar al doilea motiv,  modul în care destinatarii interacționează cu e-mailurile dvs. Spre deosebire de filtre, bazate pe analiza automată și pe algoritm, factorul uman este imprevizibil. Dacă conținutul nu corespunde dorințelor, nevoilor sau clarității în comunicare ale destinatarilor e-mail-urile vor arăta ciudat iar mesajul ar putea fi marcat imediat ca și spam.
În acest articol vom descoperi împreună tot ceea ce aveți nevoie să știți pentru a evita filtrele de spam și a împiedica aruncarea mesajelor dumneavoastra în spam.

CE ESTE MAI EXACT UN SPAM?
Spam (cunoscut și sub denumirea de junk e-mail) este un e-mail nesolicitat trimis gramadă persoanelor care nu si-au dat acordul pentru a le primi, mesaj cu scopul de a promova si difuza programe malware, sau fish.

VERIFICAREA SI CURATAREA ADRESELOR DE E-MAIL

Sunt oare programele pentru verificarea si curatarea adreselor de e-mail o nevoie fundamentală pentru orice publicist sau realizator de campanii online?

Verificarea e-mailului este esențială pentru marketingul pe e-mail. De obicei, toată lumea primește zilnic multe e-mailuri. În acest grup de mesaje, unele sunt esențiale, de exemplu cele de afaceri, majoritatea lor, însă, sunt doar e-mailuri comerciale, de vânzări care trebuie plasate în folderul spam. Cu toate acestea, ar fi imposibil ca oamenii să verifice fiecare e-mail în parte pentru a-l valida.
Există însă o soluție ușoară de a reduce talmeș-balmeșul din inbox, soluție reprezentată de instrumentele de validare. Aceste instrumente sunt foarte utile pentru dvs. să verificați fiecare e-mail, sa realizați o verificare rapidă a fiecărui e-mail pe care l-ați primit.

Informatii

Toate informatiile, ofertele si serviciile din acest site apartin Ionescu M Catalin PFA si sunt supuse termenilor si conditiilor de utilizare. Orice distribuire catre terte parti este interzisa.