Alegerea fontului pentru email


Alegerea fontului web face o diferență uriașă, în special atunci când este utilizată pentru marketing digital pe web și în e-mail și design vizual. Fontul dumneavoastra poate susține o anumită temă, poate contribui la sentimentul general și la personalitatea unei piese, unui mesaj sau vă poate crea sau distruge în mod serios toata munca.

Astăzi vorbim despre selectarea fontului în ceea ce privește marketingul prin e-mail. Atunci când alegeți fontul pe care îl utilizați în campaniile de e-mail ale mărcii dumneavoastra, trebuie luate în considerare câteva lucruri.

Este cu adevărat atât de important fontul?

Zece date statistice care ne demonstrează că marketingul prin email este mai viu ca niciodată!

Ok, ne-am prins ! Poate că ai dreptate. În ziua de azi, metoda de marketing prin email nu este in apele ei, pare ca ar trebui să fie deja în agonie sau chiar moartă.
Odată cu creșterea platformelor de mesagerie, echipa noastră internă nu prea mai utilizează e-mailul. Lucrăm adesea  prin intermediul uneia dintre ele , deoarece este mult mai ușor.
Dar, stai puțin,  problema este de fapt alta: promotorii cred că dacă timpul lor petrecut în interiorul inbox-ului s-a diminuat, tot așa s-a diminuat interesul pentru email a tuturor celorlalți oameni. Neah! Nu e așa! Hai să privim situația în mod rațional. Iată ce ne spune realitatea!  
Se estimează că până la sfârșitul anului 2019 au existat 2,9 miliarde de utilizatori de e-mail. Asta înseamnă atât de mulți oameni încât este vorba de aproape 1/3 din populația lumii!

Utilizare Counter direct in e-mail

În primul rând, este necesar pentru cei care doresc sa lanseze o campanie de e-mail cu promoții prezente in proiectele online, magazine, landing page sau să își creeze propriile pagini de vânzare. De regulă, cronometrul numără în jos timpul în ordine inversă, indicând clar numărul de zile, ore și minute, rămase până la sfârșitul promotiei, distribuirea bonusurilor sau vânzărilor, determinând vizitatorul să ia măsuri , de exemplu, achiziția anunțată pe pagina produsului. Cronometrele cu numărătoare inversă au devenit mult timp un element important al paginii de destinație, creând efectul de urgență și furnizarea limitată de bunuri / servicii.

Cum să implementezi o campanie de content marketing

În lumea marketingului online se întâmplă lucruri noi constant. Sunt foarte multe schimbări pe care motoarele de căutare le operează frecvent, pentru a îmbunătăți rezultatele căutărilor pentru cei care le folosesc, dar și pentru a fi cât mai corect cu proprietarii de site-uri care investesc timp și bani în realizarea site-ului în acord cu specificul activității sale și cu valorile pe care le prezintă, nu doar așa, să fie făcut.

De-a lungul timpului au fost două actualizări foarte importante realizate de Google, cel mai important motor de căutare de pe piață, și cel la care se raportează toate domeniile care își doresc să urmărească liniile de orientare oferite de acesta. Pinguin și Panda nu sunt doar două specii de animale, ci și numele celor mai importante actualizări de algoritm realizate de către Google, care au avut un număr mare de caracteristici modificate, prin care au realiniat toate rezultatele pe care le afișau până în acel moment.

IMPORTANTA MARKETINGULUI PRIN EMAIL

Importanța marketingului prin e-mail pentru întreprinderile mici nu este întotdeauna foarte clară. Marketingul prin e-mail este utilizat de multe organizații pentru a-și dezvolta afacerile și pentru a-și spori veniturile. Dacă sunteți indeciși în privința acestui tip de promovare, noi vă ajutăm îl abordați și să începeți. În continuare vă prezentăm cinci beneficii fundamentale ale marketingului prin e-mail, cu un impact mare asupra activității afacerilor și intreprinderilor mici.

1.Contactarea publicului potrivit
Pentru întreprinderile mici, acest aspect este considerat a fi unul dintre cele mai mari beneficii ale marketingului prin e-mail. El vă permite să vă atingeți publicul țintă oriunde s-ar afla. Oamenii au devenit mai predispuși ca niciodata să ignore panourile, materialele promoționale, să recicleze materialele tipărite și să treacă rapid printre reclame.
De altfel, cercetarile au aratat ca oamenii isi petrec 30 % din timp la locul de muncă și 50 % din timp muncind de acasă sau/și verificând e-mail-uri. Este destul de mult timp petrecut în inbox, nu credeți ? Software-ul de marketing prin e-mail poate fi utilizat pentru a vă asigura că e-mailul ajunge la persoanele targetate și că într-un final, este deschis.
Aceasta nu înseamnă că ar trebui să trimiteți e-mailuri grămadă, în fiecare zi, ci doar că ar trebui să trimiteți e-mailuri inovatoare, eficiente și creative, deoarece grupul dvs. țintă, rețeaua de clienți, dorește să aibă noutăți de la voi, vrea să știe ce faceți. În acest fel, software-ul de marketing prin e-mail este un mod foarte bun prin care întreprinderile mici pot ajunge cu ușurință la publicul lor.

CUM SE EVITĂ FILTRELE DE SPAM?

Fiecare profesionist de marketing online care începe o noua campanie, așteaptă o mare rata de deschidere a mesajelor de catre recipienti, așteaptă răspunsuri foarte bune precum și rate mari de conversie. Cu toate acestea, nu de putine ori, marcarea mesajelor ca fiind spam are castig de cauză. Asta se întâmplă din două motive – unul ar fi, problemele de filtrare a mesajelor spam ESP iar al doilea motiv,  modul în care destinatarii interacționează cu e-mailurile dvs. Spre deosebire de filtre, bazate pe analiza automată și pe algoritm, factorul uman este imprevizibil. Dacă conținutul nu corespunde dorințelor, nevoilor sau clarității în comunicare ale destinatarilor e-mail-urile vor arăta ciudat iar mesajul ar putea fi marcat imediat ca și spam.
În acest articol vom descoperi împreună tot ceea ce aveți nevoie să știți pentru a evita filtrele de spam și a împiedica aruncarea mesajelor dumneavoastra în spam.

CE ESTE MAI EXACT UN SPAM?
Spam (cunoscut și sub denumirea de junk e-mail) este un e-mail nesolicitat trimis gramadă persoanelor care nu si-au dat acordul pentru a le primi, mesaj cu scopul de a promova si difuza programe malware, sau fish.

VERIFICAREA SI CURATAREA ADRESELOR DE E-MAIL

Sunt oare programele pentru verificarea si curatarea adreselor de e-mail o nevoie fundamentală pentru orice publicist sau realizator de campanii online?

Verificarea e-mailului este esențială pentru marketingul pe e-mail. De obicei, toată lumea primește zilnic multe e-mailuri. În acest grup de mesaje, unele sunt esențiale, de exemplu cele de afaceri, majoritatea lor, însă, sunt doar e-mailuri comerciale, de vânzări care trebuie plasate în folderul spam. Cu toate acestea, ar fi imposibil ca oamenii să verifice fiecare e-mail în parte pentru a-l valida.
Există însă o soluție ușoară de a reduce talmeș-balmeșul din inbox, soluție reprezentată de instrumentele de validare. Aceste instrumente sunt foarte utile pentru dvs. să verificați fiecare e-mail, sa realizați o verificare rapidă a fiecărui e-mail pe care l-ați primit.

Informatii

Toate informatiile, ofertele si serviciile din acest site apartin Ionescu M Catalin PFA si sunt supuse termenilor si conditiilor de utilizare. Orice distribuire catre terte parti este interzisa. 

Plati recurente prin