Cum să implementezi o campanie de content marketing

În lumea marketingului online se întâmplă lucruri noi constant. Sunt foarte multe schimbări pe care motoarele de căutare le operează frecvent, pentru a îmbunătăți rezultatele căutărilor pentru cei care le folosesc, dar și pentru a fi cât mai corect cu proprietarii de site-uri care investesc timp și bani în realizarea site-ului în acord cu specificul activității sale și cu valorile pe care le prezintă, nu doar așa, să fie făcut.

De-a lungul timpului au fost două actualizări foarte importante realizate de Google, cel mai important motor de căutare de pe piață, și cel la care se raportează toate domeniile care își doresc să urmărească liniile de orientare oferite de acesta. Pinguin și Panda nu sunt doar două specii de animale, ci și numele celor mai importante actualizări de algoritm realizate de către Google, care au avut un număr mare de caracteristici modificate, prin care au realiniat toate rezultatele pe care le afișau până în acel moment.

Ceea ce au urmărit aceste actualizări de algoritm a fost să încerce să devină mai atente la modul în care interpretează informațiile din paginile unui site și la referințele pe care acestea le au în alte domenii sau pagini și să ofere mai multă credibilitate paginilor și domeniilor care au depus un efort real în realizarea fiecărei bucăți de conținut din fiecare pagină disponibilă pentru indexare. Conținutul a devenit cel mai important aspect analizat de motoarele de căutare. Așadar, conținutul a devenit cel mai important și pentru toate campaniile de marketing online pe care le desfășoară un proprietar de domeniu.

Ca urmare, cele mai importante campanii de marketing online au devenit campaniile de content marketing. Aceste campanii se bazează pe realizarea de conținut nou și unic în mod constant, atât pe site, cât și în afara sa, cu trimitere spre site. Iar asta include și rețelele de socializare potrivite pentru domeniul de activitate și pentru publicul țintă. Activitatea pe care se axează campaniile de content sunt mai degrabă unele care seamănă mai mult cu campaniile de PR, dar gândite pentru online.

De altfel, e-PR este o parte componentă a campaniilor de content marketing. Trebuie să ne gândim, mai întâi, la ce am face pentru a crea o imagine bună online pentru activitatea pe care vrem să o promovăm. Realizarea unui brand puternic este prioritatea numărul unu pentru orice campanie de content marketing. Crearea unei povești pe care se bazează activitatea sau întregul business, de la care să pornească fiecare informație pe care o faci publică, este foarte importantă în acest sens.

Iar după ce ai pus la punct fiecare detaliu din conținutul de pe site, atât în ceea ce privește conținutul vizibil, cât și în ceea ce privește optimizarea pentru motoarele de căutare, este momentul să începi să te gândești care sunt mediile în care vrei să apară conținut legat de brandul tău și să începi să cauți metode prin care să reușești să faci acest lucru. Începi să încerci să atragi atenția acestor publicații, pentru ca acestea să realizeze conținut care să includă cel puțin brandul tău.

Dacă reușești să obții și o trimitere cu link spre site-ul tău, atunci ajungi în zona de link building, care este foarte importantă pentru motoarele de căutare. Fiecare link pe alt site spre site-ul tău, este considerat o referință și are valoare de recomandare pentru motoarele de căutare. În funcție de statutul pe care îl are site-ul care face referire despre site-ul tău, motoarele de căutare îți oferă și ție autoritate. Așadar, cu cât este mai bună autoritatea site-ului care face referire și cu cât este mai potrivit cu domeniul tău de activitate, cu atât vei primi și tu mai multă autoritate. Iar autoritatea face ca site-ul tău să urce în poziții în căutări, în funcție de expresiile pentru care este optimizat site-ul și expresiile folosite în textul care face referire la site.

De asemenea, și calitatea conținutului care face referire, este important pentru nivelul de autoritate primit. Așadar, sunt foarte multe variabile de care țin cont motoarele de căutare, și în special Google atunci când stabilește poziționarea în rezultate a unui domeniu.

Pentru a înlesni legătura dintre proprietarii de domenii care doresc să își facă simțită prezența pe anumite domenii, platforme precum Whitepress oferă posibilitatea de a vedea oferta acestora și modalități de contact prin care se poate lua legătura cu acestea. În plus, pentru conținut de calitate, oferă și posibilitatea de a apela la creatori de conținut care să realizeze exact ceea ce doriți să publicați pe domeniile unde vă doriți să fiți vizibili, și din partea cărora doriți să primiți o referință.


Tipărire   Email